IKLAN NUFFNANG

Saturday, April 16, 2011

RAWATAN DIABETES PALING BERKESAN DENGAN KAEDAH MRT

Tahukah anda, diabetes atau kencing manis merupakan pembunuh nombor satu di Malaysia. Terdapat dua faktor seseorang itu boleh menghidap diabetes; pertama ialah faktor genetik (keturunan) dan kedua ialah faktor pemakanan yang tidak seimbang.
Dan sedarkah anda?
Penyakit kencing manis (diabetes) menggandakan risiko strok atau penyakit jantung? (Harvard Medical School, Family Health Guide)
1.2 juta orang rakyat Malaysia dijangkiti penyakit diabetes? Seramai 650 000 orang akan didiagnos pada tahun 2007. (Malaysian Diabetes Association)
Satu daripada setiap empat orang yang akan mati ada berkaitan dengan Diabetes?

Kebanyakan rawatan yang diterima dari hospital merupakan rawatan yang hanya berbentuk luaran dan tidak membantu memulihkan penyakit sebaliknya hanya dapat bertahan sahaja.
 Rata-ratanya penyakit diabetes akan diberi suntikan hormon insulin atau glukagon dan dos suntikan hormon ini akan meningkat dari semasa ke semasa dan hidup anda akan bergantung kepada hormon ini sepanjang hayat anda.
 Tidakkah anda mahukan kebebasan penyakit?
Oleh itu, Kaedah MRT adalah jalan penyelesaiannya !
MRT ialah singkatan bagi Molecular Reform Therapy. Dengan adanya kaedah ini, penyakit diabetes anda akan dirawat dari akar umbi iaitu bermula daripada peringkat sel. 
Ayuh, mengapa perlu berlengah lagi. Dapatkan segera Rawatan Diabetes dengan menggunakan Kaedah MRTyang sudah terbukti berkesan dan yang paling penting mendapat pengiktirafan dari pakar di seluruh dunia!
Saya akan membantu dan membimbing anda sehingga penyakit anda sembuh!



" Make clear the cellular & molecular mechanism underlying human diseases and use this newly gained knowledge for treatment "
Dr. Ferid Murad, USA (Nobel Laureate in Medicine in 1998). Director of the Institute of Molecular Medicine for the Prevention of Human Diseases, Houston, Texas.


No comments :

Post a Comment