IKLAN NUFFNANG

Saturday, July 17, 2010

SELAMAT KEMBALI

Salam ukhwah kepada para sahabat yang dikasihi.

Gembira rasanya melihat pelajar universiti kembali semula. Terkenang waktu belajar dahulu. Bila masuk je semester baru banyak la cerita yang ingin dikongsi bersama dan banyak juga makanan yang dibawa...hehe, buah tangan kampung katakan.

Saya ingin mengucapkan Selamat Kembali Ke Universiti. Moga semester kali ini menjadi semester yang terbaik berbanding sebelum ini.

Buanglah segala cerita yang kurang enak spt keputusan exam yang kurang memuaskan dll. Teruskan melangkah ke hadapan tanpa toleh ke belakang. Berusaha dengan lebih gigih lagi. Ingat....dalam dunia ini tiada istilah pandai atau bodoh tetapi hanya rajin atau malas sahaja. Jadi anda pilih..

Untuk semester kali ini, di Kolej Kediaman Keempat, saya akan menerajui JKP Kebajikan dan Kemasyarakatan (KEMAS) sebagai penyelia penasihat dan saya juga akan memantau projek Pesta Ponggal Bestari, Pesta Kebudayaan Bestari (byk la plak Pesta) dan Care For All.

Semoga kepimpinan yang bakal diumumkan tidak lama lagi akan menjadi lebih mantap dan cemerlang berbanding tahun-tahun sebelum ini.

Sekian..

No comments :

Post a Comment