IKLAN NUFFNANG

Saturday, November 13, 2010

PENCARIAN TUTOR

Perkara     : Guru tuisyen diperlukan segera (hometutor)
Subjek      : BM, Matematik, BI, Sains & Mengaji Al-Quran
Student     : Darjah 3 & 5 (lelaki)
Tempat     : Keramat Wangsa
Hari          : Selasa, Khamis & Sabtu (fleksibel mengikut Tutor)
Masa        : 8.00 - 9.30 pm
Bayaran    : RM 540 sebulan

Student di atas merupakan bekas murid yang pernah saya ajar selama lebih kurang setahun. Dahulu murid ini kurang memuaskan dalam pelajaran tetapi kini menunjukkan prestasi yang memberangsangkan dengan Abang mendapat no.2 dan adik mendapat no.7 dalam peperiksaan yang lepas.

Disebabkan terlalu sibuk dan mempunyai pelbagai komitmen yang lain, saya terpaksa terminate daripada mengajar mereka dan parent mereka meminta saya mencari pengganti yang sesuai yang boleh mengajar akademik dan juga mengaji seperti mana yang dilakukan oleh saya dahulu.

Mohon sahabat-sahabat yang berminat boleh hubungi saya segera di no 013-666 0473. Kelas akan bermula pada Januari tahun depan. Terima kasih.

~ TAWARAN DITUTUP ~

No comments :

Post a Comment